Abuelo Victor

Victor Manuel. Teatro Campoamor. Oviedo, 13 de Mayo de 2010. © Miki López/La Nueva España


Me estrené en Oviedo con unas fotos de Victor Manuel. Cambié el Palacio Valdés por el Campoamor, aunque no hay mucha diferencia de escenario entre uno y otro. Como otras veces fue paciente conmigo: ponte pa aquí, sientate p’allá, mira p’arriba y sin rechistar.
Rafael Escuredo, Juan Gona y José Luis García Sánchez han implicado al cantautor asturiano en un proyecto cinematográfico (más bien documental) sobre la vida y obra de Victor Manuel. Vivir para cantarlo. Y por muchos años.

9 pensamientos en “Abuelo Victor

  1. Pese a nun vete dende va tres semanes, más o menos, préstame saber que tas bien: que sigues dándo-y al clic de la cámara na cai.

    ¿La semeya? Elegantona, como siempre, anque’l personaxe nun ye de los que más prestosos que digamos.

    Bono rapaz, a siguir bien.

    Yá ye hora de dir pa la cama. Vémonos, compañeru.

  2. Lo de anti-SGAE, val. L’otru cada día menos y ye un descensu de caída llibre.

    Ún de Mieres ye ún de Mieres, y Vitorín nun ye una d’ eses persones nes que pienso cuando pienso nesa Asturies, nesi Mieres que vive y muerre, que fala y calla. Yo nun me callo.
    Reescribiendo aquel cantar de Ketama que dicía aquello de “Vente pa Madrid” yo digo-y a Vitor Manuel: “Quédate en Madrid”.

    Ye que me pones a unos que…

    Vémonos

Responder

